daisy__ ahahahah 😂 benimki de beni sürekli doktoruma şikayet ediyordu yemiyor, içmiyor, dar giyiniyor diye 😅 ne komikti o zamanlar yaaa. Bir keresinde de bende uçuk çıkmıştı hamileyken. Normalde daha öncesinde hiç olmamıştı onu bile yazmıştım doktoruma ne alakaysaaaaa kadın demiştir tövbe est