Merhaba hanımlar
10 hafta 5 günlük gebeyim, bir ara sürekli bulantım ve istifra etmem vardı
Ilac verdi doktor bulantılar kesildi, gögüs hassasiyetim sanki iki gündür azaldı ve sürekli kabus görüyorum, daha önce iki kez düşük yaptım, daha kalp atışları duyulmamıştı, biri kanamalı biri kanamasızdı
Şimdi kalbini duyduk dr da sorun yok korkma dedi ama kontrolüm mart sonuna doğru ve ben korkuyorum, eşim de korkuyorsan gidelim dr a diyor ama bu psikolojik bir sey mi sizce, böyle kaygılarınız oldu mu? Dr a boyle gitmeye psikolojimi alıştırmak istemiyorum kafayı yerim böyle giderse bu korkularla:(