cansu_can35 Necip hocaya muayene olan veya doğum yapan var mı? Defa life yasemin hoca çok soğuk pek memnun kalmadım başka bir doktor arıyorum
semahayall cansu_can35 defa life yasemin hanıma da gittim ben 1 defa , güncel olarak Özlem borazana gidiyorum , çok tatlı tavsiye ederim , ibrahimlide muayenehanesi var
cansu_can35 semahayall siz niye gitmeyi bıraktınız yasemine acaba ? eve yakın ve diğer hastanelere nazaran uygun diye tercih ettim birde görümcem onda doğum yaptı çok kararsızım
semahayall cansu_can35 ben ilk muayeneye gittim zaten tanımıyordum , uygun diye gittim yani , benim esas doktorum şehir dışında , Özlem hanımı doktorum önerdi , çok iyi bir doktor , çok tatlı sıcak kanlı , ben tavsiye ederim , güncel muayene ücreti 3.500 tl
cansu_can35 semahayall anladım biraz soğuk yasemin hanım ama evime en yakın o var o yüzden sanırım onunla devam edeceğim çünkü eşim şehir dışında çalışıyor tek başıma otobüs ile gidebileceğim en yakın yer burası
semahayall cansu_can35 yasemin hanımda bence yine tatlı biri ya , ben şimdiye kadar çok çok soğuk sert doktor gördüğün için bence samimi biri