Kızlar gonalf ile yumurtaları büyüttük 21 Şubat ovitrelle yaptım 2 gün sonra aşılama oldum günde 4 tane progestan fitil kullanıyorum bu gece idrar yollarımda ki yanma şikayetiyle acile gittim beta hcg ye bakılmış 3.8 çıkmış idrar testi yaptım negatif gibi çok silik bir çizgi çıktı daha önce de ovitrelle oldum yine 3.8 çıkmıştı değer ama idrar testim koyu pozitifti önce kanda sıfırlanıp sonra idrardan atıldı sanırım ama şimdi acaba tamamen sıfırlandı da kanda mı anca yükseliyor gerçek gebelik değeri olabilir mi diye düşünmeye başladım yardımcı olur musunuz ilk kez aşılama oldum