minnakanne12_ Kızlar sabah kalktım 6 7 damla iç çamaşırımda kan vardı dr gideceğim ilk defa başıma geliyor gelen varmı böyle bişey basına
beyzaasenaa minnakanne12_ Çok geçmiş olsun kuzum kanama gelmesi normal değil bu haftalarda özellikle gittin mi doktora?
minnakanne12_ beyzaasenaa evet gittim amniyosentez testi vajinal muayene bide Nst yapıldı nstde biraz sancım vardı iğneylede durdurlar bide fitil verdiler inşallah su 1 ayıda atlatırım doğum için