selma128 Ben henüz hiç zıbın vs. almadım ama bakınıyorum öyle. Ben ilk küçük bir pıt hissettim 14. haftada, sonra 16. haftada aynı şekilde iki kez pıt hissettim. 19. haftada artık iyiden hissetmeye başladım özellikle tatlı yediğimde falan. Sol tarafımda hissediyorum genelde. 😊 Siz ne zaman hissettiniz ya da hissediyor musunuz hareketlerini? 😊