selma128 Hazırlıklar ne durumda cinsiyet nedir? Kontrolle giden bebisin kilosunu boyunu ôlcturen varmi detali ultrason yaptiranlaar yorumlara buyrun🌸🥰
Saimenur selma128 bizim detaylı bugün.İnsallah guzel sonuçlarla gelırız evimize.Boy kılo da orda söyler sanırım.Cinsiyet erkek.
hicrankvckk selma128 bizimde kızımız olacak inşallah detaylımız çarşamba gecen hafta 475 gram demişlerdi kilosuna hazırlıklar henüz bişey yok ablasından kalanlar var 😬😀
hariboom selma128 19+3 ten selamlar:) detaylı yaptırmicam cumartesi gitttim ama doktora sormayı unutttum kaç kilo 🫣 alışveriş birkaç zıbın aldım zaten sadece zıbın alın diyorlar😅
dgngr selma128 21+1 kızımız olcak nasip olursa. 19+4 te 356 gramdı. E bebeğe bakmaya gittik, Trendyola baktık. Kıyafetleri e bebekten alcaz. Eşyaları Trendyol dan. Diğer tekstil ve bezi araştırmadık daha. Almaya başlayalım mı, bi anda mı alalım onu düşünüyoruz. 1,5 ay içinde karar vericez inşallah.😅
annebaliii dgngr kesginn glzracr 20+2 aynıyz kızlarrrr😄Benımde ıkıncı oglum olacak bu hafta persembe ayrıntılı var bakalım nasıl gıdıyor.. hareketlerı net hıssedıyormusunuz?? Oruc tutuyor musunuz
melismersin selma128 kızımız olucak İnsallah. Temmuz 14 gözüküyor doğumum bakalım. . 20 haftalıkken detaylıya girdiğimizde bacak kemiğimiz 36.1 çıktı. Kilomuzda 421 gr. Tombik ve uzun bir kızım olacak inşallah🫣 ben bu Şubat indirimlerinde bebek arabası park yatağı bebek çantası göğüs pompası ateş ölçer gibi büyük eşyaları hallettim. Müslin örtüleri ağız bezleri falan onlarıda aldım. Kıyafet için ufak tefek birşeyler aldım ama kızımın biraz daha gelişim durumuna göre sonlara doğru bıraktım kıyafet işini. Birde yazlık kıyafet sezonu daha tam açılmadı çok çok bulamıyorum. 20+6 🩷
selma128 melismersin maşallah sağlıkla doğsun inşallah benimde kız alisverise ciktim hep kışlık şeyler vardı kızımı yazın boğmak istemiyorum sezon acilmak üzere zaten. Doğum 16 temmuz olarak gozukuyor 38 den sonra doğum bekleniyor oda temmuz başi yani en sicak iki aya denk geliyoruz oyuzdn bilincli almakta fayda var yenidogan oldugu icin dikkat etmek istiyorum bakalm heyecanli bekleyis sürüyor
elifin_ selma128 20+3 üm erkek bebek bekliyorum, detaylım bir hafta sonra merakla bekliyorum. Henüz hiçbir şey almadık bebeğe son 2 ay kala almayı düşünüyoruz
mervekalkann 21+2 yiz bugün detaylı ultrasona gidiyorum. Doğum 11 temmuz görünüyor. Cinsiyet geçen hafta netleşti erkek. Ben 2 kilo almışım bu zamana kadar toplamda bebiş de en son geçen hafta 336 gr dı. Geçen perşembe tetanoz boğmaca ilk aşımı oldum. Umarım bugün detaylı güzel geçer. Hazırlık için çok erken olduğunu düşünüyorum son 2 ay kala alacağım her şeyi.
1oglananasi mervekalkann Merhaba, biz bugün tam 20 haftalık olduk da ilk aşıları nerede oldunuz acaba? Sağlık ocağı mı takip ediyor yoksa doktora mı danışıyoruz?
selma128 gizemli00 Allah bagislasin saglikla gelsin bende kismetse iki kiz dusunuyorum us uste benim bu ilki kız
selma128 Saimenur hareketleri ne durumda hareketlerini hissediyormusunuz bebis hergün hareket ediyormu
gvnrzz selma128 cinsiyetimiz kız. Detaylıya carsamba günü giricem özledim 1 ay oldu görmeyeli ve heyecanlıyım umarım güzel gecer detaylı ultrason. Henüz bişey almadım ben yazlıklar da yeni yeni cıkıyor ☺️
Ay1661 Üçlü tarama yaptırdım orta riskli çıktı ,amniyosentez önerdiler perinatolojiye yönlendirdiler,çok stresli bi süreç oluyo ,fetal dna yaptırdım sonucu bekliyorum,tecrübesi olan varsa lütfen yazabilirmi
selma128 Ay1661 tarama testlerine ben olsam aldiris etmezdim amniyosentezi herkes önermiyor fetalde hersey belli oluyor zaten tarama testleri cok sknti ya o kadar cok yanlis sonuc cikan olmuş ki sizinki de onlardan biri
ntgctsn Ay1661 aynı durumu yaşadım Fetal yaptırdım orda da turner sendromu çıktı. Bugün detaylı ultrasona girdim hiçbir sorun görülmedi çok şükür🙏 inşallah siz de güzel sonuçlar alırsınız
1233456 selma128 kızım olacak 18+4 üz 🎀 ara ara beğendiklerimi alıyorum kıyafet falan ama bi hazırlık yapmadım 300 gr dı yeni girdim muayeneye 🥰
clementine16 1233456 merhaba kaç gram olduğunu ne zamandan beri söylüyorlar acaba. En son 16 haftada gittim hiç söylenmedi🌸
mervekalkann 1oglananasi Evet sağlık ocağı beni aradı geçen hafta sağlık ocağına çağırdı şu gün gelin bir boy kilo ölçümü yapalım dedi. Gittim baktılar hem de ev tipi ultrason ile bebeğin kalp atışlarını dinleyip not aldılar bir kaç soru sordular gebelik ile alakalı. Daha sonra aşım yapıldı 13 nisanda bir daha gelin dediler kendileri arıyorlar zaten ama yoğun bir sağlık ocağıysa aramanızı öneriririm Çünkü ilk doz 20. Haftada yapılıyor zamanını geciktirmeyin.