nefes1411 benimde hamileliğin başından sonuna hep kasıklarımdaydı bebiş hatta eli ayağı çıkacak şimdi diyodum o kadar aşağıdaydı dra sorduğumda aşağı yerleşimli demişti benim o durumdan bağımsız 28. haftada erken doğum riskim oldu sonrasında daha da aşağı inip bi daha çıkmadı bence bi dra danışın kimisinde sıkıntı olmazken kimisine sıkıntı yaratabilir