melekaziz adet dongunuz duzenlı mıdır peki?
Benım de beklenen adetten önce yaptığım erken gebelık testlerınin biri negatif bırı pozıtıf cıktı. Beklenen adetten 1 hafta önce yapılan kan testı de negatıftı. Neyse erken yapmıştım daha dollenmemıs olabılır adetımı bekleyeyım dedim.
Bugün adet olmam gerekıyor normalde. Dün akşam da silince açık pembe bır akıntı geldi. Daha önce adet olurken kahverengı gelırdı ve geldıkten kısa bır sure sonra kanamam devam ederdı. Ped takıp yattım ,sabah oldu kanama yok hala olur mu bılmem. Anlamlı bır ağrım da yok. Adet ağrısını zaten aşırı yaşamam ama o agrının tarıfını de bilirim yani hala onu yaşamadım. Gecıkme olursa bır daha kan testı verecegım. Sızde o da çıkmamıs. Neye hangı belırtıye ınanacagız şaşırdım . Geç dollenme dedıklerı olabılır mi acaba? Adet donemını 1 hafta gecsın en azından dıyen doktoru da duydum. Umut Allahtan