bsr_1905 İlk gebeliğim sezeryanla oldu ikincide sezeryan olacak yaklaşık iki haftadır sağa sola dönerken yürürken göbeğimin altında ve sol bacağımda acıyan biyer var çatı kontolü falan diyorlar ya omu açılıyor dikişlermi açılıyor acaba başına gelen varmı?