iremnuryasin Merhaba herkese 34. haftaya girdik normalde de ara ara sertleşme oluyor karnımda bebısın pozısyonundan kaynaklı oluyor genelde ama bugün akşamdan beri belki 10 defa karnım sertleşti…. karnım ve kasıgım yumuşuyor tekrar sertleşiyor ve ucu böyle bazen yuvarlak bazen sıvrıleşıyor geriliyor herhangi bir ağrı yok acaba normal mı
atlasedaaa iremnuryasin benimde öyle oldu 34+4de acile gittim sabah doğuma alındım ama suyum fazlaymış benim
Petibor Yalancı kasılmalar bunlar, rahim kaslarına antreman yaptırıyor. Düzenli olmadıkça ve sıklaşmadıkça, normal sayılıyor. Uzun süre ayakta kalmak, susuz kalmak, eğilip kalkmak arttırıyor
atlasedaaa iremnuryasin sonradan iki hastaneye de gittim acile gece ilk hastane yatış vermişti sancım çıkmıştı kabul etmedim ilk doğurdum hastaneye gittim oda yatış verdi sabah doğurdum