darwinn cigddm iğne olmadım ama muayeneye gittim yumurtlayacaksın dedi doktor tecrübesiz olduğumdan hiç bir şey sormadım bat 14mart
cigddm darwinn pazar gününden beri kasıklarım ağrıyo galiba pik günüm değerlendirdim Hadi bakalım hayırlısı siz ne ilaç kullanıyorsunuz
Sudenzzz cigddm banada doktor letu ve vitamin verdi bu ay kullandım tahmını yumurtlamanın 11. Gunundeyım test yaptım silik cıktı hayırlısıyla vardır insallah hepimizin kolaylıkla olsun 🥹
cigddm Sudenzzz ay inşallah cnm ya darısı başıma inşallah rabbim yüzümüze bakar 4 ay önce kürtaj olmuştum daha sonrasında daha çok istedim.cocuk
Sudenzzz cigddm ben hiç bi sekılde kalmadım daha once 3 sene olcak yada olmustur bekliyorum bakalım insallah olur