Smyyglgn54 gebelikten önce yaklaşık bir sene kadar çektim Allah düşmanımın başına vermesin. Tabi hamile olmadığım için xyzol diye bi ilaç kullanıyordum. Halen korkulu rüyam ola ki geri gelirse diye. Çok geçmiş olsun canım inşaAllah bir an önce geçer de rahatlarsın...