vildann__ 2 buçuk yıl önce ilk gebeliğim dış gebelik ile sonuçlandı ve ayni şekilde sizin gibi iç kanama nedeniyle sağ tüpüm alındı. Dış gebelikten sonra kimyasal gebeligim oldu, daha sonra 2 kere de düşükle sonuçlandı. Şu an yine hamileyim ama daha çok yeni beta artışı takip aşamasındayız. Yani aslında tüpün alınması şansı azaltmıyor. Her dış gebelikten sonraki gebelikler de benimki gibi olacak diye bir sey yok. Cok fazla sağlıklı gebeligi ilerleyenler okudum burda. İçinizi ferah tutun önemli olan stressiz bir hayat tabi ne kadar mümkün bilmiyorum şu dünyada😄