38+5 olduk arada sırada ağrı ve sertleşme oluyor rahatsız edecek kadar değil tabi ki. En son geçen hafta çarşamba muayene oldum bebişin kafası bayağı aşağı inmiş dedi doktor normal doğum için uygun dedi. Merdiven in çık yapıyorum, aksak yürüyüş squat vs hepsini deniyorum ama tık yok 🫣😂 Başka neler deneyebilirim?