Kızlar keyfi yazdım ama herkesin bir sebebi vardır tabi isteğe bağlı sezeryan seçme nedeniniz nedir çevre tarafından olumsuz görüş aldınız mı benim risklerim olduğu halde ( şeker-tek arter-strese bağlı tansiyon) doktor bana bıraktı bende sezeryan seçtim . Bir akrabam kilolu olduğun için (93) zaten normal yapamazdın dedi şak diye yüzüme 😂