vanilya_kokusu_ aysetutucu bacımsu doğuma kadar devam,😂🫣🫂😫 biz dua edelim de doğumdan sonra geçsin yoksa işimiz zor
aysetutucu vanilya_kokusu_ evet ya canımm inşallah öyle olmaz valla çünkü ben sigara ve kahve içmeyı çok özledim çarpıntım olur diye içmeye korkuyorum 😅😅
vanilya_kokusu_ aysetutucu çok zor valla benide çaydan sonra cok etkiliyor ☹️😂 ama artık bıktırdı ya aniden ayağa kalkınca başım dönüyor çarpıntı yüzünden
aysetutucu vanilya_kokusu_ anlamadığım nokta eski kadınlarımız annelerimiz nasıl bu kadar çok çocuk getirmiş 8-9 tane hiç mi rahatsız olmuyorlarmış yada bilmiyorlar mıydı herkes bana diyor bir tane oldu daha getirme annemler yanı kötü olduğumu gördükçe 😅
vanilya_kokusu_ aysetutucu valla annem diyordu akşama kadar bir saniye durmuyor dük iş yapmaktan bekji onlarda öyle oluyordu ama takmiyordular bilmiyorum bize ne oluyor öyle rahatlık mi iyi gelmiyor ya 🥺
nur_dum aysetutucu Eskiler iş yapmaktan hamileliği düşünüyorlarmıydı acaba, birde bu kadar bilgiye sahip değillerdir bence biz sürekli araştırıyoruz okuyoruz sürekli bir panik hali.
aysetutucu vanilya_kokusu_ olabilir valla bilmiyorum ki ama ben ikinci bir çocuk düşünmüyorum artıkk bebeğim erkek belkı bir kızım da olsun isterdim ama hayır yok 😅😅🥹
aysetutucu vanilya_kokusu_ normalde doğumum 27 Haziran olarak görünüyor ama sezaryan istiyorum ve düşünüyorum , sezeryan olursa daha mı erken olur doğum
vanilya_kokusu_ aysetutucu benimde son büyük konuşmak istemiyorum ama düşünmüyorum bidaha çok yıprandım gerçekten
aysetutucu vanilya_kokusu_ bende valla bir de benim ilk her türlü korku var , dün akşam mesela titreme ve üşüme ile uyandım tansiyonumu ölçtüm normaldi ama hiç halım yoktu üşüttüm mü ne oldu anlamadım yorganın altında ısınmaya çalışa çalışa uykuya daldım
vanilya_kokusu_ aysetutucu geçmiş olsun bende bu haftaya gelene kadar neler çektim bir bilsen çok zor oldu ama bitecek inşallah 🤲🏻🩷 doğumdan sonra rahatliyayim kalp çarpıntısı bitsin Başka bir şey istemiyorum 🥺
aysetutucu vanilya_kokusu_ teşekkür ederim amin amin biter inşallah benım daha 3 ayım var senın bitti sayılırrrr 🫶🙂↕️
alevgu emineanne06 bende de oluyordu özellikle geceleri. Kardiyoloji 48 saatlik ritim holter takibine aldı sonuç henüz çıkmadı ama normal bir durum olduğundan anksiyeteden bile olabileceğini söyledi