Doktor 3 ay sonra hamile kalabilirsin demişti 3 ay da bitti hamilelerin duası kabul olur duanızda bana da yer verir misiniz çok istiyorum her ay bu aydan ümitliyim diyorum şimdi sıra martta bi umut diyorum belki bu ay olur Allah yavrularınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok mutlu oldum adınıza 😍