sedaatees Ahlas Melikşah olarak iki isim koymayı mı düşünüyorsunuz? Eğer öyleyse çok uzun oluyor yani kimse iki ismini birden kullanmaz sanmıyorum birini boşa koymuş olursunuz gibi. Ahlas tek başına güzel bir isim ben olsam yanına ikinci isim eklemezdim