zelih8a8wa zelih8a8wa ben eşimle gittim kendi ailem dahil bir allahın kulunu çağırmadım tez canlıyım çevremdeki herkes uyuşuk bide acı eşiğim çok düşük biliyordum çok kötü olacağımı kimseyi çekemeyeceğimi biliyordum yani , eşim sağolsun annemden iyi baktı bana , sezaryen oldum bebeği hep yanımda yatırdım altını da kendim değiştirdim 7 8 saat sonrada kalktım yürüdüm bakın abartmıyorum taşı sıkar suyunu çıkarırım ama azıcık iğne beni mahvediyor öyle dayanamıyorum ama düşünün 7 kat kesilmişim ona rağmen herşeyi kendim yaptım , yanınızda biri olması şart dayatmalarına kanmayın eşiniz yardımcı oluyorsa kimseyi başınıza bela etmeyin , zaten o süreçte öyle garip bi ruh halinde oluyorsunuz ki herşeye sinir oluyorsunuz , ayrıca sadece 1 tane misafirim gelmişti oda sağolsun çorba getirmiş düşünmüş ama beni okadar yordu ki konuşarak konuşturarak tansiyonum 18 19 olmuştu ölüyordum . Bu arada yoğurt çorbası deriz yayla çorbası deriz kesinlikle ogün ondan yapın götürün zaten çorba dışında bişey içmiyorsunuz en iyi o gidiyor gaz yapmayacak tanesiz yiyecekler yemeniz isteniyor , aklınıza takılan bişey olursa yazın kızlar
Kdz