Kızlar selam burada okurken hep pozitif hikayelerden moral ve motivasyon bulmuştum şimdi çok vaktim olmasa da detaylı yazamasam da bende doğum yaptım sezeryan ile ve düşündüğümden çok daha güzel bir süreç geçirdim çok şükür 💕 Şimdi miniğimin başında hala hayal mi diye bakıp buraya yazıyorum 💕🌸 Allah herkese istediği gibi doğum nasip etsin iyi geceler🌸