ecemk94 Momlife_ trendyolmilladan elbise aldım. Hamile elbisesi değil ama doğumdan sonra da kullanırım diye düşündüm. Hamileler için güzel şeyler yok zaten.
adl_12 Momlife_ 18 haftalığım hiç kilo almadım göbüşümde yok muhtemelen rahat sade bi takım alırım.. şuan ben de bilmiyorum 🤷
semosderler2 Momlife_ şuan hiç bir kıyafetim olmuyor 🤦♀️ kızımda sadece 10 kilo almıştım rahattım kıyafetlerim oluyordu şimdi oğlumda maşallahım var sanırım bi alışveriş şart 😂😂
prensesannesi246 Momlife_ bende onu düşünüyorum evdeki kıyafetlerime sığamıyorum sığdıklarımda üzerime oturup kalıyor 🤣
Momlife_ prensesannesi246 maalesef benim de bir de dar giymek istemiyorum göbek göstermeyi de sevmem😂