ikizannesiiiiiiii 36-4 olarak alındım ama 34-0 uyumlu doğdu ama ona rağmen kg ve boy küçük olduğu için SGA’lı bebek diye geçti her yere.. Hastane de yatma sebebi ilk etap da solunum sıkıntısı dediler sonra miyakatrid dediler “kalp hastalığı” sonra “primer immün yetmezliği” tanısı aldık bu süreç öyle kolay olmadı tabi kalbi durdu, kan bağışı istendi, defalarca ambulans ile farklı şehirlere gitti geldi vs vs.. Zor günlerdi geçti, daha da iyi olcak inşallah 🙏🏻