busrazeyd ben 35. Haftamda kontrole gittiğimde doktor yürüyüş yap , gebe okuluna git vs dedi 2 hafta sonra çatı muayenesi yapacagız dedi. Ben sezeryan istediğimi söyledim , kararın kesin mi dedi evet dedim. Sonra 39. Haftaya sezeryan planladı 12 gün sonra doğumum var nasipse . Zorunlu olmadıkça genel anestezi yapılmıyor zaten sezeryan olacaksanız spinal anestezi almanızı öneririm . Spinal iğnesi korkulduğu kadar değil acısı damaryolu acısı kadar . Hiçbişey görmüyorsunuz , başınızdan aşağısında perde var gibi düşünün anestezi doktoru izin verirse eşinizde girebilir bebeişin ilk çıktığı hallerini görürsünz 🥰 ve odaya çıktığınızdada iki-üç saat daha uyuşuk olacagınz için ağrı hissetmiyorsunuz bu süreçte bebeğinizle daha rahat bir bağ kurabiliyorsunuz. Spinal sonrası baş ağrısı , omuz ağrısı olabiliyor bunlar çok normal. Anesteziyi vucuttan atmak için sek kahve(sütsüz) , bitter çikolata ve bol su içmeniz gerekiyor. En önemlisi ayaklandıktan sonra bol yürüyüşle hızlı bir toparlanma süreci gerçekleşiyor . Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🥰