Sevimlimom Kızlar hareketi bir kaç güne kadar daha haraketliydi girdim haftama biraz daha sakin bide aşırı bel sırt ağrısı var sizde de var mı bide karnın kasılınca çekiliyor gibi oluyo damarlarım
duygugokkaya Sevimlimom benimde bel ve sırt agrilarim cogaldi. 2 gundur bacaklarima kramp giriyor. mide yanmasi da oluyor ara ara sirkeli su icin diyorlar yanma icin, bir de badem yemek iyi geliyormus
cyj Sevimlimom 27 deyim anlattıklarının hepsi var. Bu haftalar da artık zorlaşmaya başlıyor sanırım ://
Cimenc Bende 27 haftadayım benimde hareketlerinde azalma hissediyorum ve karnımda sertleşme bu haftalarda daha çok olmaya başladı, birde akıntım çoğaldı sulu şekilde hep endişeniyorum 😒 bel ağrısıda çabası
Sevimlimom Cimenc benim bu kadar yoktu şimdi çok ayakta ve oturma olmuyor hemen bir ağrı aynen akinti da beyaz akıntı günde iki kez çamaşır değiştiriyorum
Elisa0110 Sevimlimom aynen önceden ayakta saatlerce iş yapardım şimdi 5 dk bulaşık yıkasam sanki kilolarca ağırlık kaldırmış gibi belim ağrıyor
prenses99 Sevimlimom benimde yaşlamı alakalı acaba diyordum ama genelde herkesin kasılması var burada sağsağlim gelsinler inşallah bebişler
Sevimlimom Elisa0110 bende aynısını diyorum penguen gibi yürüyorum zaten çok zorlanıyorum ilkte hiç bilmiyorum böylemiydi
gerigeldik Sevimlimom 30+4üm. 30 haftaya girdiğimden beri benimde hareketleri baya azaldı. Bazen gün içinde acile gitmeyi bile düşündüm bir kaç gündür. Bence artık yerleri daraldığı için normal oluyor sanırım ama 5 saat boyunca hiç hareket hissetmezseniz doktora gitmeniz gerekir. Bu haftalarda kordona dolanma başlayabiliyormuş bu da hareket azlığı yaparmış
Sevimlimom gerigeldik hiç hissetmiyorum demeyim çok şükür iyi de eski hareketlilik olmayınca tedirgin oluyor insan