canseza aslında doğuma girenler daha bilgili idi Benm son anda tansiyonm yükseldi acik yatışm yapıldı özelleri aradm tandğm doktorlardı yani 2 sininde takpndeydm beni sezaryana alıcaksanız imza atb burda çıkym dedm riskli olduğu için kabul etmedi yinede devlet çok şükür sağlıklı normal doğm yapdm kısa sürede bide