kavalakurabiyesi öyle bir şey yok hiç endişelenmeyin kızım 38.haftada doğdu 6,5 aylıkken eliyle gel gel yaparak gel gel diyordu bize yada parkta kedilere, sonra birkaç ufak tefek kelimeler de çabucak öğrendi bay bay anne vs.😊 çok erken konuştu şuan 2 yaş3 aylık oturup sohbet ediyoruz babasıyla parka gidip geliyor yaptıklarını tek tek anlatıyor biri kendine bişey vermek istemiş o da almamış o kötü başkasından yiyecek alınmaz verdi bana ama ben almadım falan diye anlattı herşeyi bu konuda konuşmuştuk yabancı bişey verirse almıyoruz diye ona ayrı sevindim bilincine varmış almaması gerektiğinin😊 oğlum 39 un ortalarında doğdu o da aynı şekilde 6,5 aylıkken ilk kelimesi teyze idi bunun videosu da var hala izleyip gülüyoruz kardeşime teyze diye bağırıyor göstererek 🥰 öncesinde ikileme şeklinde bir şeyler diyordu ama ben onu kelimeden saymadım galiba ayını hatırlamıyorum😅 her ikisi de erken konuştu çocuklarımın bunun doğumla bir ilgisi yok biri normal biri sezaryen