memmedova_24 Selam kızlar 1 saat olur karnım taş gibi oluyor biraz ara veriyor sonra yine taş gibi nefes aldırmıyor zorlaşdırıyor yanı vajınada iyne batması oluyor belimde de bek ağrı yox amma sizi var sakin sakin bebekde hareketli pek anlayamıyorum bu nedir kasılmamı ? 37 hafdadayım 🙏🏻🥹 başına gelipde doğum yapan varmı?
gizemelisa Kasılma gibi duruyor , sancı gelince karın taş gibi oluyorsa doğum habercisi olabilir. Saat tutun mutlaka , dinlenin bi duş alın geçiyorsa yaşancı sancıdır bunlara rağmen azalmıyor şiddetleniyorsa doğumdur. Her şey kolay olur umarım 🥰