Doğum öncesi ve doğum sonrası olarak ikiye ayrılıyor rapor doğumdan sonra hastaneden çıkış işlemleriniz yapılırken mutlaka çalışan anne olduğunuzu belirtin sisteme girsinler. Ben gece taburcu oldum şahsen söylemek aklıma da gelmemişti o heyecanla kimse de sormamıştı sonra işverenim dikkat etti raporun bitiyor mesai çıkıyor sana ara hastaneyi diye o zaman öğrendim. Raporu almak için hastaneye gitmiştim birdaha