Huzur55 liseden beri kist vardı zaten sürekli kontrollerimi yaptırıyordum düğünüme 3 ay kala tekrar kontrole gittiğimde pko dedi doktor kuzenimde de aynı rahatsızlık olduğu için ilk sorduğum çocuktu çünkü anneminde 9 sene çocuğu olmadığı için en büyük korkum çocuğumun olmamasıydı doktor da direk çocuğun olmaz en az 6 aylık bir tedavi gerekiyor dedi evlendikten sonra başlarız dedi ben düğünüme bir ay kala enfeksiyonda vardı soğan suyu kürüne başladım ve evlendiğim ay hamile kaldım rabbim inşallah sana da nasip eder soğan suyu ve incir kürünü tavsiye ederim