gezicicete bende salı günü 36+4 te doğum yaptm ikiz bebeklerim erkn doğdklrı icn ememyrlr mecbur sağıyorm sütüm yetmyr mama ilk günden vedmk zorunda kaldık zaten üstelk bi tanesi hiç yemek istemiyor enjektör ile veriyordk meme reddi olmasn diye birisine mecbr biberon verdm ne yaparsm yapaym içmek istemiyor enjektörlede çok ama çok zorlanıyorum bi taraftan süt çok az bi taraftan beslenemiyorlar sarılık başlangıcı var dediler üstelk ne yapacağımı şaşrdm🥺