esral ben hamileliğimi ilk öğrendiğim zaman yani 4. hafta civarında öyleydim. Hem aşırı şiş oluyordu karnım sanki 4 aylık gibi hem de sancı oluyordu gazdan dolayı. Şu an 8. haftadayım o durumu artık yaşamıyorum. Artan hormonlardan dolayı öyle oluyor. Herkeste farklı haftada etki edip geçebilir diye düşünüyorum