dtgc 15+4 bi kaç gündür 3defa sanki bebeği hissettim ilkinde dalga gib oldu diğerleri hafif tekme gibi acaba yanlış mı hissettim ama içimden bi ses bebekti diyor😍 Benim gibi erken hisseden varmıı
annebebeka dtgc oyyyy en tatlı an o yaaa ben ilk hareketi net hissettiğimde 18 haftaliktim emin olmak için gece şerbet yapıp icmistim yarım saat içinde karnımın içinde maç yapıyordu minnoş 🤭 tabii fazla ve güçlü hareket ettiği icin karnımı çok agritti ama hissetmeye değerdi🥹
baybbay dtgc 15+3 bende boyle balik kipirtisi gibi ayni icimden gidiklaniyorum gibi 😅 bir seyler oluyo anlik uzun surmuyor sanirim bebis diyorum ama emin degilim sag tarafa yerlesti hep orda toplaniyor 💕😅
annebebeka dtgc ☺️ inşallah en yakın zamanda daha sert tekmeler hissedersin kuzum ben birazcik geç kaldım ama artık geceleri çok sert tekmeliyor baya burdayım diyor, senin bebişte öyle olur yakında 🫣