ata07 Merhaba kızlar mart sonu nisan başı gibi doğum gözüküyor ama isim karar veremedik oğlum olacak öneri istiyorum ilk oğlumun ismi doruk
cnkbr Can. Oğlumun adı. O kadar beğeniyorum ki dünyanın en güzel ismi buymuş gibi geliyor 😅 şimdi tekrar hamileyim erkek olursa yandık hiçbi isim Can kadar içime sinmiyor. 😅
ata07 QueenBahar_ eşim ısrarla görkem istedi 2. Seçenekte Çınar Alp ama görkem hiç içime sinmedi çınaralpte karar veremedim yani çokta beğendiğim isimler değil
gzmnrhal ata07 Benimde oğlum olacak listemi atayim sanada Ben Kürşat Ege koyuyorum . 1-Barbaros 2-Barlas pusat 3-Alpkan 4= Kürşat timur 5_Cengizhan Börü 6- Subutay Noyan 7-Börübars Sancar