_Medine Kızlarrrrr bayram yaklasiyor 8 buçuk aylık olacam pek bı yere gitmicem ama elbise alcam sizce nasıl o gobuse bu elbise yakisirmi 🥲 şimdiden buyuk
cokkasmabeabi _Medine lastik çok altta duruyor olmaz gibi, göğüs altından lastikli elbise bakın bence
annebebeka _Medine aynı elbisenin yeşili var bende karnım çok az çıkmış genelde ciplakken fark ediyorum ama bu elbiseyi giyince karın tarafinda çirkin bir görüntü oluşturuyor 🥹 8 aylık gobuşte nasıl durur bilemiyorum
ebrudefnee _Medine göbekten dolayı olabilir bilemedim ki bide lastik yeri tam göbek üstüne geliyor gibi lastiği nasıl bilmiyorum ama rahatsız edebilir elbise tarzı birşey alsana daha hoş gibi geldi bana