Hamileanne Kızlar 36+4 te doktor bebeğin kilosu 2700 dedi sizce az mı bide doğuma kadar 3 kilo olur mu sizce
Tugetpak Hamileanne az değil canım gayet iyi önemli olan sağlıklı olması. Kilo li olması hiç önemli değil. Sağlıklı olsun yeter. 2500 üstü doğan her çocuk normal sayılıyor.
Gulnur Hamileanne cnm arkadasimn 35 haftaya kdr cok zayifti bianda 3 kilo oldu suan 38 de merk etme alir daha
Elfibrhm2609 Hamileanne benim de tam 35+5 de 2.657 idi kilosu şuanda 36+2 deyiz kaç oldu bilmiyorum pazartesi gidecem kontrole ama sizinde iyi alır bence daha gününde doğarsa insallahn🙇♂️
Hamileanne Elfibrhm2609 Tugetpak Gulnur teşekkür ederim kızlar 🙏 inş zamanında gelir bende çok kilolu olsun istemiyorum malum normal doğum ama sadece az gibi geldi oda normal diyosunuz rahatladım biraz sağolun ❤