Uyarfatma Alya05 Hemoriod canım kabızlık yaşadıysan muhtemelen ondan şişmiştir ağrı yapabilir oturmada sıkıntı yaşayabilir sin . Bende olan birsey bu hatta hiç şişliği geçmez sadece kabız olunca çok ağrıyor ve oturtmuyor o yüzden kabız olmamaya dikkat ediyorum. Doktora gitmiştim bunun için bir de ayyyy🙈
cokkasmabeabi Alya05 hemoroid olmuştur çok zorlamayın ikinmayin, en kısa zamanda da doktora görünün geçmiş olsun💖
annekiz6141 Alya05 ufff çok kötü o büyük tuvaletini yaparken zorlandıgın ıcın ya da usuttuğun ıcındır ben genelde usutunce çıkıyor fındık gıbı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Alya05 orhismommmmmm yok öyle aman aman bi acı yok ama dünden beri rahatsız oluyordum Baktımda makatta meme gibi bişi var.
annebebeka Alya05 ablamdada olmuştu o da söylemeye utanmisti ilerleyince kanamaya başlamış, annem duyunca söyledi günlük duşa girip sabunu üstten üstten o bolgeye sur birkaç gün içinde geçer demişti denemekten zarar gelmez bence🤷♀️
orhismommmmmm Alya05 cnm çok geçmiş olsun demekki kabızlık fln yaşamışsın tamda bilmiyorum üste çıksın diye yazdım ama aksatma doktor git
beautiful_ Alya05 kuzum normal doğum muydu eğer öyleyse normal doğumdan sonra hemoroid oluyor bende de oldu çekiyorum çilesini 5 senedir 🤦🏻♀️ doktora git baktır o daha net birşey der
Alya05 Uyarfatma Normalde bende yoktu canm ilk defa böyle bişiyle karşılaştım. Oturmakta zorluk çekiyorum Dr gittinde ne yaptılar nasıl geçti