Kızlar 4 ay önce boş keseden kürtaj oldum. İlk 2 ay 30 günlük normal döngümü yaşadım son 2 döngüm ise 34 35 günleri bulmaya başladı. Bu ay adet uygulama takvimine göre günleri değerlendirdim 3-4 gündür sağ tarafındaki kasığımda minik minik batmalar var normalde bel ağrım falan hiç olmaz ama sırtım ve belim iki üç gündür çok ağrıyor. Gebelik olma ihtimali var mıdır? Eski döngüme göre bat 2 veya 3 Mart ancak uygulamada 10 Mart diyor kan versem çıkar mı acaba