08061999 kılabilirsin canım. Bende transfer oldum doktorum hemen wc ye gitmemi istedi transferden kalktım wc ye gittim. Merdivenden yürüyerek çıktım. Misafirhaneye varınca biraz dinlendim. Namaz vakti gelince abdesti aldım (ayağıma gelince fıskiyeden tuttum) namazı da kıldım. Yavaş kıldım çünkğ ağrı sızı hissediyordum. Ertesi gün yola çıktık avm gezdik (uzun süre değil) yolumuz 4 saatti. 2 kez camide namaza durduk. Transferden sonra da çok yatmadım zaten kan dolaşımım yavaş iyice yavaşlamasın diye. Gönlünüzü ferah tuttun. Olumlu olur İnşaAllah 🙂