Bende klomen kullandım günde bir kez.. yarın kontrolüm var sonucu sizlerle paylaşırım inşallah olumlu sonuç alabilirim. Hiç bir problemimiz yok 21 ay oldu henüz sağlıklı bir Gebelik elde edemediğim için bu sürece girdim. İki tane kimyasal gebelik yaşadım