İlk doğumumu 38+4 te yüksek tansiyondan yaptım.Aslında o güne kadar bişeyim yoktu ve normal kontrole gitmiştim.Tansiyonum 16 çıkınca yarım saatte bir ölçtüler düşmeyince perinatolojiye yatışım yapıldı.Düşmesi için magnezyum verildi o da çok can sıkıcı birşey ateşler içinde yakıyor insanı.Fitil takıldı vs ama açılmam çok yavaş ilerledi resmen eziyet çektim 24 saat sonunda normal doğum yaptım