arkadaşlar tsh değerim 7 şubatta 6.43 idi bundan bir ay öncesine kadar euthyrox 75mcg kullanıp bırakmıştım 3 değerinden bi anda 6 ya yükselmiş hemen euthyrox 100 mcg başladım 3 haftadır kullanıyorum sizce ne kadar düşmüştür 3 haftalık bir süreçte bilgisi olan ?