nursenasu27 hiç bsey yapmadım zayıflamak için ben sadece
Pirinç pilavı ve ekmeği pek tüketebilen biri değilim onun dışında iştahım iyidir ama normalimdede zayıftım hiç kilolu olduğum 36 bedenden 38 e geçtim bi dönemim olmamıştı. Ben çok bol su içtim ekmeksiz her yemekten yedim arada poğaça börek kaçamaklarım oluyordu ama özel dikkat etmedim ayrıca sütüm olsun diye delice salatalar takviyeler kullandım birde ben doğumdan 3 gün sonra korse kullanmaya başladım sopum kanamamda hiç bitmedi 40 günü geöti kanama devam etti tam bitti derken reglim devsm etti ve düzenli regl olmaya devam ettim ben bu kanamanın uzunluğuna bağlıyorum sanki ama bilmiyorm tabi bide ben toplam 11,5 12 kg alarak doğuma girmiştim oda etkili mi acaba