nevinbulyaman çok iyi yapmışsınız, ben ailemle de daha paylaşmadım. O kritik süreçleri atlatmak istiyorum. Ev işi yapmıyorum, ağır taşımıyorum, yukarı uzanmıyorum, kafein çok almıyorum bunları uyardılar. Onun dışında normal hayatıma devam ediyorum, işe gidip geliyorum. Herhalde bu kontrolümde hoca da bir yorum yapar, yerleşimine dair, risk var mı vs. diye.