_Umayinannesi damlayl bende onu kullanıyorum şuan 2. kuyudayım. o degılde d-vit damla yapıyor kabızlık.
miniginannesi__ damlayl bende feramat kullanıyorum az su içersem hemen kabız oluyorum en az 1.5 lt içmem lazım benim
almila1723 damlayl valla birinden biri yapıyor ama hangisi bilmiyorum. Feramat ve Regenesis kullanıyorum. Hep kabızım
mervekalkann Haftadan beri kullanıyorum 21+1 iz şuana kadar tam tersi etki gördüm kabızlık yapmıyor :)
mervekalkann damlayl vitamin de devit d vitamini damla olarak bir de 14. Hafta itibariyle regenesis kullanıyorum folik asit var içinde ama vitamin ağırlıklı bir hap.
mervekalkann damlayl Ben regl dönemlerimde Çok ağrı çektiğim için hamilelikten önce onu kullanıyordum mesela aşırı yarıyordu. Gece ağrılarınız kasılma vs varsa bacak, bel veya kasıkta aşırı iyi geliyor o.
mervekalkann mavisanne0 beni de öyle :) diğer türlüsünden iyidir en azından memnunum ben bu durumdan kıvranmaktansa.