Merhaba hanımlar hayırlı akşamlar. 18 ekimde kapalı yumurtalık kist ameliyatı oldum. Doktorum Ocak ayında korunmasız ilişki yaşayabileceğimi söyledi bizde eşimle şubat ayı sonunda denemelere başladık. Rabbim nasip eder ve hamile kalırsam eğer normal doğum yapabilir miyim doktorumla henüz görüşmedim 4-5 ay dene eğer normal yol ile olmaz ise yanıma gel demişti. Bir arkadaşım kapalı şekilde mide ameliyatı olmuştu be 2-3 sene sonra hamile kaldı ama doktoru normal doğumu önermedi patlama riski varmış bilmiyorum açıkçası korktum dikiş yerlerim de henüz kapanmadı karnım büyükçe açılma vs olur mu ay saçma mı düşünüyorum bilemedim hanımlar