ilaydaltan gecikmenin 4.günündeyim göğüslerime dokunamıyorum acıdan🥹 böyle 3 günde 1 de kasıgıma bıcak saplanır gibi bi ağrı sancı giriyo birkaç saate geçiyo ve regl olamıyorum bi türlü. Yumurtlama zamanını tutturduk bu ay. 3-4 gün gecikme normal dedikleri için bekledim ama hiçbir regl belirtim yok. Yarın test günüm sizce var mıdır🥲