ozguvenc öncelikle hayırlı olsun, benim bebeğim şuan 5 aylık hemen hemen aynı süreçlerden geçtiğim için tecrübemi paylaşmak istedim, benimde ilk hastanede sütüm yetersizdi hatta sağdığımda 5-10 anca geliyordu ve banada kaşık zor geldiği için biberon aldım direkt ve bebeğim biberona alıştı baya e haliyle mamaya da başladık, o anki psikoloji zor gerçekten anlayabiliyorum, 25-30 ml aslında 6 günlük bi bebek için yeterli bi öğün, ben bi ara tamamen pes etmiştim ve bebeğim tamamen mamaya yönemişti ama sonra birden bi enerji geldi ve yine sütümü arttırmaya karar verdim, elektirikli pompam vardı ama malesef onunla sağım yapmak gerçekten zor sürekli ve bende giyilebilir aldım ve yememe özen gösterdim özellikle de suya, giyilebilir pompayla günde 4-5 kez sağım yaptım ama ben bi yandan emziriyorum da , birde o pompalae tamamen göğsü boşaltmıyor ama sürekli bi emme refleksi verdiği için göğsü dolduruyor aynı zamanda aklınızda bulunsun ve bence alın arttırma yapmak istiyosanız, yulaflı tahinli kaseler hazırlayın kendinize, e bebekte ki promaltlardan aldım ben şimdi onlarda işe yaradı ve en işe yarayanı bestlaktı bende, emzirme çayı b12 vs kullandım ama işe yaramadı hiç, bir de benim bebeğimde biberona ilk alıştığında meme reddi yaptı çığllık çığlığa ağlıyordu çünkü biberonda ki akış memede olmadığından, biz ağzına memeyi verip şırınga ile ağzına damlattık öyle öyle tutturduk geri pes etmeyin ilkten alışırsa daha kolay ilerler herşey, eds diye bi yöntem var onu yapabilirsiniz ve birde bol bol ten teması, kimseye de emzirdiğinizi söylemeyin bence onun bile nazarı değiyor