Bir kürtajım olduğu için doktor direk başladı önlem amaçlı karnından vur dedi ilk bikaç ay zayıfım ondan mı bilmiyorum göbek deliğinden dört parmak hizasına etimi tutup vuruyorum daha doğrusu ilk gün ebeye vurdum dün kendim vurdum bugün de kendim vurdum ama iğneyi tam sokmakta zorlanıyorum vurduktan sonra direk bayılcak gibi oldum sol kolum uyuştu beynim uyuştu sanki yani kendime bişe enjekte etme hissinden sanırım eşim hemen ayran getirdi kustum bide tansiyonum oynadı heralde ter döktüm falan siz nasıl yapıyosunuz var mı iğneyi tam sokma taktiği falan biraz giriyo devamını sokamıyorum yaa