mommybus bu haftada kalp atışı duyulmaması çok normal 8,9a kadar bile bekliyorlar ,Dış gebelik olsa bebek görulmezdi canim o yerleşme kanamasıdır normal eğer kirmizi kana dönüşürse sıkıntı oluyor sen yinede acile git progeston iyne yapsinlar kalçadan fitil de veriyorlar al kullan hemen keser kanamayi , geriden gelme demeyelim de geç döllenme olmuşdur canim bazilarin da ola biliyor çok normal içini ferah tut bacaklarini yukari kaldir dinlen fitil koyuncada oyle yap 2tane ard arda şifa olur inşallah üzülme bence anormal bir durum değil